Ehtiyyatda olan zabit Vasif RAMAZANOVUN FƏNN KURİKULUMU VƏ VƏTƏNPƏRVƏRLİK BLOGUNA XOŞ GƏLMİSİNİZ!

GÇH Rəhbərinin SƏNƏDLƏR QOVLUĞU



Hörmətli həmkarlarım, bu səhifədə siz, Gənclərin Çağırışaqədərki Hazırlığı fənninin tədrisi zamanı lazım olan rəhbər sənədlərlə tanış olacaq və onlardan faydalana biləcəksəniz.







ƏMRLƏR. 
I.

Sumqayıt şəhər internat tipli gimnaziya üzrə
 N-li əmrdən çıxarış.
 sentyabr 2016-cı il.
§   .
Məzmunu:  GÇH Fənninin tədrisinin başlanması və tədris ilində GÇH və hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsinin keçirilməsi günlərinin təyin edilməsi haqqında.
      Azərbaycan Respublikası “Ümümi Hərbi Mükəlləfiyyət Haqqında” qanununun
      və GÇH proqramının tələblərinin yerinə yetirilməsi üçün
ƏMR EDİRƏM.
1.Məktəb üzrə GÇH fənninin tədrisinə 15 Sentyabr 2016-cı il tarixindən başlanılsın.
2.Məktəbin GÇH Rəhbəri V.A.Ramazanova tapşırılsın ki, 13.09.2016-cı il tarixinə
   qədər GÇH fənninin tədris planını hazırlayıb təsdiqə versin.
3.GÇH Rəhbəri V.A.Ramazanov 2016-2017-ci tədris ili üçün kompleks iş planını
   hazılayıb  13.09.2016-cı ilə qədər təsdiqə versin.
4.Bu tədris ilində hər ayın I,II,III həftələrinin 5-ci günləri GÇH Rəhbəri üçün hazırlıq  günləri
   , axırıncı həftənin 5-ci günü isə metodiki gün qəbul edilsin.
   Tədris işləri üzrə direktor müavini həmin günlərə dərs planlaşdırılmasın.Hər ayın II həftəsinin
   3-cü günü “Yeniyetmə günü”,axırıncı həftənin 6-cı günü isə MM-yə hazırlıq günü qəbul edilsin.
5. Fiziki tərbiyə müəllimlərinə tapşırılsın ki,fiziki tərbiyə dərslərini GÇH dərsləri ilə sıx əlaqədə
    keçsinlər.
6.GÇH fənnində geyim forması məktəbli forması qəbul edilsin.
7.GÇH Rəhbəri V.A.Ramazanov məktəbdə “Gənc atıcı” və “Sərrast atıcı” dərnəkləri yaratsın.
8.Məktəb kitabxanasının müdirinə tapşırılsın ki,GÇH və hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsi üçün 
  “Azərbaycan Ordusu” qəzetinə və “Hərbi bilik” jurnalına  abunə yazılsın.
9.GÇH Rəhbəri  V.A.Ramazanov tağım və manqa(bölmə) komandirlərini təyin edib,əmrin 
  lahiyəsini 13.09.2016-cı ilə qədər təsdiqə versin.
10.Əmr bütün pedaqoji kollektivə və şagirdlərə elan edilsin.

Məktəb direktoru:                        .................                  






II.




                             Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam orta internat məktəbi üzrə
N-Lİ  əmrdən çıxarış.
 sentyabr 2016-ci il.
§     .
Məzmunu:  Tağım və manqa(bölmə) komandirlərinin təyin edilməsi haqqında.
        Gənclərin çağırışaqədərki hazırlığı haqqında qanunun tələblərinə uyğun olaraq, GÇH fənninin,tibbi-sanitar hazırlığının və sinifdənxaric tədbirlərin keçirilməsində, hərbi tapşırıqların yerinə yetirilməsi üçün
ƏMR EDİRƏM.
1.  XIa  sinifi 1-ci tağım adlandırılsın. Tağım komandiri  Mirzəbəyov Zaur təyin edilsin.Tağımda 2         manqa(bölmə) yaradılsın.1-ci manqa komandiri Butdayev Qureyşin, 2-ci manqa komandiri Həsənov Adil  təyin edilsin.
2. Xa  sinifi  2-ci tağım adlandırılsın.Tağım komandiri Əliyev Kənan  təyin edilsin.Tağımda 3 manqa(bölmə)  yaradılsın. 1-ci manqa komandiri Abdullayeva Cahan,2-ci manqa komandiri Cəbiyeva Fidan, 3-ci manqa komandiri Nəbizadə Qəribxanım təyin edilsin.
3.Xb sinifi 3-cü tağım adlandırılsın.Tağım komandiri  İsrafilov İsmət təyin edilsin.Tağımda 3 manqa(bölmə) yaradılsın.1-ci manqa komandiri Əliyev Amil,2-ci manqa komandiri  Sultanov İlqar,3-ü manqa komandiri Bünyatova Nigar təyin edilsin.
4. Məktəbin GÇH Rəhbəri, fiziki hazırlıq müəllimi,tibb bacısı,pedaqoji heyət və digərləri, şagirdləri bir yerdən başqa yerə apararkən,  nizam-intizama riayət olunmasına nəzarət etsin.
5.  GÇH Rəhbəri şagirdlərə sırada və sinifdə yerlərini tanıtsın və onları yerləşdirsin.
6.  Tağım və manqa(bölmə) komandirləri GÇH Rəhbərinə bütün tədbirlərdə kömək etsin.
7.  Tağım və manqa(bölmə) komandirləri ilə metodik məşqlər hər ayın axırıncı həftəsinin 3-cü günü qəbul edilsin və keçirilsin.
8.  Əmrin məzmunu X və XI sinif şagirdlərinə elan edilsin.

Məktəb direktoru:                       ................




III.



Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam orta internat məktəbi üzrə hərbi-vətənpərvərlik  tərbiyəsinə aid məsləhət şurasının yaradılması haqqında 
 N-li əmrdən çıxarış.
Sentyabr 2014-ci il.
§      .
Məzmunu: 2014-2015-cü tədris ili üçün məktəblilərin hərbi-vətənpərvərlik tərbiyəsinə aid 
“Məsləhət Şurasının” yaradılması haqqında.                                                                          Hərbi-vətənpərvərlik tərbiyəsi tədbirlərinin yerinə yetirilməsi üçün
ƏMR EDİRƏM.
1.Məsləhət Şurası yaradılsın.
2.Məsləhət Şurası aşağdakı tətkibdə təyin olunsun:
  -Məsləhət Şurasının sədri: Əliyev.G.F.
   Üzvləri:
  -Tərbiyə işləri üzrə d/m: İsmayılov.S.S.
  -GÇH Rəhbəri: Ramazanov V.A.
  -Valideyn komitəsinin sədri:
  -Uşaq və yeniyetmələr təşkilatının sədri: Sultanova L.Q.
  -Ehtiyyatda olan zabitlər: Əliyev.İ.K.; İsmayılov.S.S.
  -Müharibə veteranları:  M-r Qurbanov E.C. , M-r Mahmudov T.R.
  -MM və FH qərargahının nümayəndəsi: M-r Abdullayev.N.K.
  -Səfərbərlik və Çağırış Şöbəsinin nümayəndəsi: Həsənov.N.
  -Müəllimlər:Tağıyev.N.R.; Mütəllimov.N.R.
  -Məktəblilər: Mirzəbəyov Zaur, Muradov Sübhan.
3.Məktəbin tərbiyə işləri üzrə direktor müavini və GÇH Rəhbəri 10.09.2014-ci il tarixə qədər
  məktəblilərin yaş xüsusiyyətlərinə görə hərbi-vətənpərvərlik planını hazırlayıb “Məsləhət
  Şurasında” müzakirədən keçirsin və təsdiqə versinlər.

Məktəb direktoru:                     .......................



IV.



Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam orta internat məktəbi üzrə 2014-2015-cü tədris ilində “Şahin” hərbi-idman oyununun keçirilməsi üçün hərbi-vətənpərvərlik şurasının təşkil edilməsi haqqında
 N-li əmrdən çıxarış.
 Sentyabr 2014-ci il.
§       .
Məzmunu:   “Şahin” hərbi-idman oyunu və hərbi-vətənpərvərlik tədbirlərinin    
                                həyata keçirilməsi üçün hərbi-vətənpərvərlik şurasının təşkili haqqında.
                                 “Şahin” hərbi-idman və turizm oyunlarının pedaqoji və metodiki
                                cəhətdən təşkili məqsədilə
ƏMR EDİRƏM.
1.   Hərbi-vətənpərvərlik şurası aşağdakı  tərkibdə təşkil edilsin:
-Şuranın sədri: Məktəbin direktoru  Əliyev G.F.
-Müavin: tərbiyə işləri üzrə d/m  İsmayılov.S.S.
-Baş məsləhətçi: GÇH Rəhbəri Ramazanov.V.A.  (Atıcılıq,hərbi nizamnamələr,sıra təlimi və hərbi topoqrafiya üzrə).
-İdman və turizm üzrə məsləhətçi: Fiziki tərbiyə müəllimi  Tağıyev.N.R.
- Hərbi-texniki hazırlıq üzrə məsləhətçi: E.o.B.L-nt Əliyev İ.K.
-MM və FH üzrə: Məktəb MM qərargahının rəisi: tədris hissəsi üzrə d/m Əsgərova Y.M.
-Tibbi-sanitariya üzrə məsləhətçi: Məktəbin tibb işçiləri Tağıyeva Yaqut,  Quliyeva   Zəminə.
-Texniki hazırlıq üzrə məsləhətçi: E.o.B.L-nt  Əliyev.İ.K. Səfərbərlik və çağırış şöbəsinin nümayəndəsi Həsənov N.
-Azərbaycan Silahlı Qüvvələri vətənin keşiyində bölməsi:Tarix,insan və cəmiyyət müəllimi Məmmədova  T.M.
2.Məktəbdə hərbi-idman və turizm,”Şahin” hərbi-idman oyunlarının birgə qərargahı yaradılsın.
3.  “Şahin” hərbi-idman oyunlarının səmərəli təşkili və keçirilməsi üçün, sinif rəhbərləri,uşaq birliyi təşkilatı ilə birlikdə,sentyabr ayında sinif iclslarında hər sinifdə tağım və manqalar yaratsınlar və onların komandirlərini və döyüş qəzetinin redaktorunu seçsinlər.   “Şahin” hərbi-idman oyunu  VIII  və X sinifləri əhatə edir.
4. “Şahin” hərbi-idman oyunlarının iştirakçıları üçün məşğələlər,birləşmiş qərargah tərəfindən hazırlanmış plan üzrə oktyabrın 1-dən etibarən hər həftə keçirilsin.
5.Bazar ertəsi  günü gənc hərbçilər günü elan edilsin.

Məktəbin direktoru:                         .........................



V.


              Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam orta internat məktəbi üzrə 

              №-li                                           ƏMRDƏN                             çıxarış             
                                                              .02.2014.

Sumqayıt şəhəri,Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam orta internat məktəbi üzrə “Şahin” hərbi-idman oyunlarının məktəbdaxili ,zona və final yarışlarının keçirilməsi haqqında
             Sumqayıt şəhəri Gənclər və İdman Baş İdarəsi ilə Suumqayıt ŞTŞ-nin birgə tədbirlər planına əsasən,böyüməkdə olan nəslin hərbi xidmətə hazırlığında,şagirdlərin hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsində və fiziki hazırlığında “Şahin” hərbi idman oyunlarının əhəmiyyətli təsirini nəzərə alaraq
ƏMR EDİRƏM.
1.  Sumqayıt Şəhər Təhsil Şöbəsinin 31 yanvar 2014-cü il tarixli  03/2 -li əmri icra üçün qəbul edilsin.
2. ”Şahin” hərbi-idman oyununun məktəbdaxili yarışı  21 fevral 2014-cü il tarixlərdə məktəbin idman meydançasında keçirilsin.
3.Zonalar üzrə  “Şahin” hərbi idman oyunu  13 mart 2014-cü il tarixlərdə qrafik üzrə şəhərin 22 №-li məktəbin idman meydançasında keçirilməsi nəzərə alınsın.
4.Zonalar üzrə I-III yerləri tutan   “Şahin”  komandalarının 28 mart 2014-cü il tarixdə N saylı hərbi hissədə keçiriləcək şəhər birinciliyi (final) yarışında iştirakının təmin edilməsinə dair əmr nəzərə alınsın.
5.Atıcılıq bölməsi üzrə (1 oğlan, 1 qız ) “Şahin” komandasının yarışı 02.03.2014 il tarixlərdə saat 1000-dan 1400-dək  11 -li məktəbin atıcılıq tirində keçirilməsi nəzərə alınsın.

   Əsas: Sumqayıt ŞTŞ-nin 31.01.2014-cü il tarixli 03/2 əmri.



Məktəbin direktoru:                     ........................




PLANLAR. 

I.



       “Təsdiq edirəm.”
Fars-ingilis dilləri təmayüllü
Tam orta internat məktəbinin
Direktoru                  ......................
             Sentyabr 2014.
          Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam orta internat  məktəbinin GÇH Rəhbərinin
                                                    2014-2015-cü tədris ili üçün iş PLANI.
S/S
Tədbirlərin adı
tarix
qeyd
1
2
3
4
1.


2.


3.


4.

         5.


6.

         7.


8.

9.


10.

11.


12.

13.

14.


15.

        16.


17.

        18.
GÇH Fənninin tədrisinin başlanması haqqında əmrin lahiyəsinin hazırlanması.

Hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsi planını tərtib edib təsdiqə vermək.

Yeni dərs ili üçün GÇH fənni üzrə həftəlik plan tərtib etmək.

Yeni dərs ili üçün özünü hazırlıq planını hazırlayıb təsdiqə vermək.
Tağım və manqa komandirlırini təyin etmək haqqında əmrin lahiyəsini hazırlamaq.

“Cəsurlar” və “Şahin” hərbi-idman oyunlarının təşkili və keçirilməsində iştirak etmək.
GÇH Rəhbərlərinin 1 günlük seminar məşğələlərində iştirak etmək.

Təqvim planının tərtib və təsdiq etdirilməsi.

Çağırışa qədərki gənclərin hərbi qeydiyyata götürülməsini təşkil etmək.

Dərslərə hazırlaşmaq.

Hərbi-idman və atıcılıq yarışlarının təşkili və keçirilməsində iştirak etmək.

Şəhidlərə aid tədbirlərdə iştirak etmək.

Saatdarın vəzifələrini yerinə yetirmək üçün yer düzəltmək.
GÇH Rəhbərlərinin 5 günlük seminar məşğələlərində iştirak etmək.

Hər dərsin plan icmalını tərtib edib təsdiq etdirmək.

2014-2015-cü tədris ilində yekun hesabatı hazırlayıb təhsil şöbəsinə və hərbi komissarləğa təqdim etmək.
GÇH üzrə təlim proqramının qurtarması haqqında əmrin lahiyəsini hazırlayıb təsdiq etdirmək.
“Cəsurlar” və “Şahin” komandaları ilə təlim məşğələləri keçmək.
10.09.2014.


15.09. 2014.


12.09. 2014.


15.09. 2014.

15.09. 2014.


il ərzində

il ərzində


15.09.2014.

Noyabr-dekabr

il ərzində


il ərzində


il ərzində

il ərzində

avqust


il ərzində

iyun 2015.

iyun  2015.

il ərzində



GÇH Rəhbəri                     Ramazanov.V.A.



II.



        “Təsdiq edirəm.”
Fars-ingilis dilləri təmayüllü
Tam orta internat məktəbinin
Direktoru                 ..........................
             Sentyabr 2014.

      GÇH Rəhbəri  V.A. Ramazanovun  2014-2015-cü  tədris ili üçün özünü hazırlıq PLANI.
S/S
Mövzuların adı
Icra vaxtı
Nə hazırlanmalı
qeyd
1
2
3
4
5
1.


2.

3.

4.

5.

6.


7.

8.


9.


10.


11.


12.


13.

14.
Fərdi hazırlıq,əqidə tərkibli siyasi fəaliyyətinin mühüm hissəsidir.

Ümümqoşun döyüşünün əsasları.

Atıcı silahların hissələri.

Hərbi and vətənə sədaqət andıdır.

Xarici orduların kütləvi qırğın silahları.

Gənclərin öyrədilməsinin psixoloji xüsusiyyətləri.

GÇH-nin pedaqoji əsasları.

GÇH üzrə maddi texniki bazasının tam yaradıldığı məktəbdə olmaq.

Şəhərin ən yaxşı GÇH Rəhbərinin dərsində iştirak etmək.

Məktəbin ən təcrübəli müəlliminin dərslərində iştirak etmək.

Hərbi xidmətə aid televiziya verilişlərinə baxmaq.

Hərbi vətənpərvərliyə aid bədii kitablar oxumaq.

Kinoya,teatra və muzeyə getmək.

Kalaşnikov avtomatı və pnevmatik tüfəngdən atəş açmağın üsulları.



Sentyabr


Oktyabr

Oktyabr

Sentyabr

Oktyabr

Oktyabr


yanvar

il ərzində


il ərzində


il ərzində


il ərzində


il ərzində


il ərzində

dekabr
Referat


Dərs planı

Dərs planı

Plan icmal

Plan icmal

referat


referat

müşahidələr-dən çıxarış.

müşahidələr-dən çıxarış.

müşahidələr-dən çıxarış.

müşahidələr-dən çıxarış.

müşahidələr-dən çıxarış.

müşahidələr-dən çıxarış.
Plan icmal


GÇH Rəhbəri                      Ramazanov.V.A.








III.



           “Təsdiq edirəm.”
Fars-ingilis dilləri təmayüllü
Tam orta internat məktəbinin
Direktoru                    .....................
             Sentyabr 2014.
Sumqayıt  şəhəri  Fars-ingilis  dilləri  təmayüllü  tam
orta internat məktəbi üzrə 2014-2015-cü tədris ili üçün
hərbi  vətənpərvərlik  tədbirlərinin  keçirilməsi  PLANI.
S/s
 Tədbirlərin adı
Icra vaxtı
icraçı
qeyd
1
2
3
4
5
         1.



2.


3.




         4.


 5.



 6.






















         7.




























   8.












“Şahin” və “Cəsurlar” hərbi-idman və turizm oyunlarına rəhbərlik etmək üçün onların qərargah və komanda heyətlərini təyin etmək.

Məktəbin bütün şagird kollektivini təntənəli marşa hazırlamaq.

Dərs ilinin axırında məktəbdə hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsinə aid bayramın keçirilməsini təşkil etmək və bu haqda məktəb direktorunun GÇH-na aid əmrini oxumaq.

Müharibə əlilləri,veteranları və şəhid ailələrinin üzvləri ilə görüşlər təşkil etmək.

I-IV Siniflər üzrə:
-Məktəblilər Ümummilli Liderimiz  H.Ə.ƏLİYEVin  davamçıları və gələcəkdə vətənin müdafiəçiləridir.

V-VII Siniflər üzrə:
-H/h-lərin hərbi texnikası,hərbi sursatı,hərbi qulluqçuların həyat və yaşayış tərzi,hərbi geyim formaları,fərqlənmə nişanları və s.tanışlıq.

-Pnevmatik tüfəngin quruluşu və ondan atəş açılması qaydalarının öyrənilməsi.
-Hərbi-idman oyunları elementlərinin praktiki yerinə yetirilməsinin təşkili.
-“Cəsurlar” hərbi-idman və turizm oyunlarında iştirak etmək üçün radist,istehkamçı,sanitar drujinaçı və kəşfiyyatçı seçmək.

-Turizmdə iştirak etmək,onun istiqamətlərini müəyyənləşdirmək,turistin arxa çantasını yığmaq və tonqal qalanmasında iştirak etmək.

-Hərbi texniki və maraq kurslarının işində iştirak etmək,”Vətən”,”Ana torpaq”,”Şəhidlərimiz”,”Qanlı Yanvar”,”Qarabağ həqiqətləri”,”Xocalı faciəsi” mövzularında inşa yazdırmaq.


VIII-IX  Siniflər üzrə:
-Ümummilli Liderimiz  H.Ə.Əliyevin  Az.Res. dövlət atributları haqqındakı sərəncamından irəli gələn tələblərin yerinə yetirilməsi.

-Gənclərin “Qarabağ” müharibəsində iştirakı mövzusunda keçirilən maraq kurslarında və mühazirələrində iştirak etmək.

-Milli Ordunun həyat tərzini əks etdirən yaradıcı rəssamların rəsmləri ilə tanışlıq.

-Sistemli şəkildə h/h-lərdə hərbi qulluqçularla,müharibə və əmək veteranları ilə görüşlərin təşkili.

-Kütləvi mühafizə dərnəklərinin və ordunun gənc dostları qruplarının işində iştirak etmək.

-“Dəqiq nişançılar” normativlərinin yerinə yetirilməsi üçün yarışların təşkili.

-Kiçik çaplı tüfəngin hissələrini öyrətmək üçün təşkil edilən texniki maraq kurslarında iştirak etmək.

-Hərbi tətbiqi idman oyunları(əlbəyaxa döyüş) yarışların keçirilməsi.

X-XI Siniflər üzrə:
-Respublikanın hərb və sülh siyasəti ilə tanışlıq.

-Respublikamızın görkəmli hərbi xadimlərinin tərcümeyi-halları ilə tanışlıq.

-Hərbi qulluqçuların həyat tərzi və yaşayışı ilə tanışlıq.

-Orduda xidmət edən əsgər,zabit və kursantlarla görüşün təşkili.

-X-XI sinif şagirdləri arasında hərbi-vətənpərvərlik ruhunun gücləndirilməsinin təşkili.

-“Şahin” hərbi-idman oyunlarında iştirakın təşkili.

-Hərbi-texniki müəssisələrin işi ilə tanışlıq.

-H/h nümayəndələri ilə görüşdə iştirak etmək.

-Atıcılıq tirinin,hərbi kabinetin təkmilləşdirilməsində və yenidən qurulmasında iştirak etmək.

-Şəhidlər haqqında söhbətlər aparmaq.

-Milli qəhrəmanlar haqqında söhbətlər aparmaq.


Sentyabr



Sentyabr


May-iyun




il ərzində



Sentyabr




il ərzində



il ərzində

il ərzində

oktyabr



may



il ərzində







Oktyabr



il ərzində  



aprel-may


il ərzində  



il ərzində  


il ərzində  


il ərzində  



il ərzində  



sentyabr

il ərzində  


il ərzində  


il ərzində  


il ərzində  



fevral


il ərzində  

il ərzində  

may-iyun



il ərzində  

il ərzində
GÇH R.



GÇH R.


GÇH R.
Fiz.haz.R.



GÇH R.



GÇH R.




GÇH R.



GÇH R.

GÇH R.

GÇH R.



GÇH R.



GÇH R.
Sinif rəh.
Az.dili və
ədəbiyyat
müəllimi.



Direktor
GÇH R.
Şagird
şurası.
Sinif rəh.
GÇH R.


GÇH R.


GÇH R.



GÇH R.
Sinif rəh.

GÇH R.
Fiz.haz.R.

GÇH R.



GÇH R.
Fiz.haz.R.


GÇH R.

GÇH R.
Tarix m.

t.i.ü.d.m.
GÇH R.

GÇH R.
Sinif rəh.

GÇH R.
Müəllim heyəti.

GÇH R.
Fiz.haz.R.

GÇH R.

GÇH Rəh.

GÇH R.
Təs.iş.ü.d.
Müavini

GÇH R.
Tarix m.
GÇH R.
Tarix m.



                GÇH Rəhbəri                           Ramazanov.V.A.




IV.




 
          “Təsdiq edirəm.”
Fars-ingilis dilləri təmayüllü
Tam orta internat məktəbinin
Direktoru                     .........................
             Sentyabr 2014.
2014-2015-cü tədris ili üçün hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsi
  sinifdənxaric  hazırlığın təşkilinə aid tədbirlər PLANI.
S/S
Tədbirlərin adı
Icra vaxtı
Icra edən
qeyd
1
2
3
4
5
1.



2.




 3.
4.




         5.


6.




7.

8.


9.

10.
11.

12.

13.


14.
Dərs ilinin başlanması ilə əlaqədar məktəblilərin təntənəli düzülüşü;X sinifdə GÇH fənninin tədrisinə başlanması münasibətilə direktorun əmrinin oxunması.
Söhbət:- Az.Res. SQ-nin tarixi ənənələri.
-II Dünya və Qarabağ müharibələri.Onların nəticələri.
-Az.Res. konstitusiyasında “Ümumi hərbi mükəlləfiyyət haqqında” qanun.
-Oxumağa hara getməli? Mövzusunda söhbətlər.
Təntənəli yığıncaqlar.
Mövzular üzrə disputlar :
-Vətənin müdafiəsi uğrunda şəxsi məsuliyyəti necə başa düşürük?
-Şəhid və Milli Qəhrəmanlarımızın davamçıları olacağıq.
Hünər dərsləri:
-Həyatda həmişə qəhrəmanlığa yer var.
-Ataların yolu ilə.
Görüşlər:
-Ehtiyyata buraxılmış hərbi qulluqçular ilə;
-H/H-lərin nümunəvi əsgərləri ilə;
-Hərbi məktəblərin kursantları və müharibə veteranları ilə.
“Mənim Vətənim” devizi altında təşkil edilmiş gəzinti.
Gənc hərbçilər günü. “Şahin” hərbi idman oyunlarının elanına uyğun məşğələ və yarışların təşkili və keçirilməsi.
Kinofilmlərin və jurnalların göstərilməsi. “Xalqın etibarlı oğulları” kinojurnalı.
“Azərbaycan Ordusu” sənədli filmi.
Az.Res. SQ-nin yaranmasına həsr olunmuş tədbirlərin xüsusi plan üzrə keçirilməsi.
Atıcılıq üzrə maraq kurslarının məşğələlərində iştirak etmək.
Şagirdlərin GÇH Fənninin tədrisinin başa çatması ilə hərbi idman bayramında iştirak etməsi üçün xüsusi planın hazırlanması
“Şahin” hərbi idman oyunun final yarışının
keçirilməsinin təşkili.

15.09.14



17.09.14





17.09.14
il
ərzində



Hər cümə

il ərzində



sentyabr

oktyabr


noyabr

dekabr
26 iyun

il ərzində
aprel, may.

Fevral


Direktor
GÇH R.
Sinif R.

Direktor
GÇH R.
Sinif R.




Direktor
GÇH R.
Sinif R.


GÇH R.


GÇH R.




GÇH R.

GÇH R.


GÇH R.

GÇH R.
GÇH R.
Müəl.h.
GÇH R.

Direktor
GÇH R.
müəl.h.
GÇH R.





GÇH Rəhbəri                          Ramazanov.V.A.



V.





Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.


               

Sumqayıt şəhəri Fars-ingilis dilləri təmayüllü
tam orta internat məktəbinin GÇH fənni üzrə
2014-2015-cü tədris ilində X-XI siniflər üçün
Təqvim-tematik Planı.
                                   








                                                  GÇH Rəhbəri                       Ramazanov.V.A.           


       Direktor                               .............................











Mövzuların adı və N-si
Saat
Miqdarı


Tarix

Ev
Tap.şırığı

  Xa

Xb

Giriş.

                       I.Dövləti müdafiənin əsasları.

§1.Az.Res. SQ-nin yaranma tarixi.
§2.Az.Res.SQ-nin qoşun növləri.
    -
§3.Vətənpərvərlik anlayışı.Orden və medallar.


II.Az.Res. SQ-nin Nizamnamələri.

§4.Az.Res. SQ-nin Nizamnamələri haqqında anlayış.
§5.Hərbi hissənin döyüş bayrağı.
§6.Hərbi and.
§7.Hərbi xidmətə çağırış.
§8.Sıravi əsgərin vəzifələri.
§9.Hərbi qulluqçuların rütbələri.
§10.Rəislər və tabe olanlar,böyüklər və kiçiklər.
§11.Əmr və sərancamların verilmə qaydası və onların icrası.
§12.Hərbi intizam,rəğbətləndirmə və intizam cəzaları.
      -

                   
                      III.Sıra hazırlığı.

§13.Sıralar və onların idarə edilməsi.
§14.Yerində dönmələr.Yeriş.
      -
§15.Yerişdə dönmələr.
      -
§16.Silahsız,yerində və yerişdə əsgəri salamlaşma.
      -
§17.Sıradan çıxma və rəisə yaxanlaşma.
      -


                 
                       IV.Taktiki hazırlıq.

§18.Taktika.
§19.Müasir ümümqoşun döyüşü.
§20.Motoatıcı manqanın təşkili və döyüş imkanları.
§21.Motoatıcı manqanın yürüş və döyüş nizamı.
      -
§22.Döyüşün təminatı.
§23.Manqanın idarə edilməsi.
§24.Döyüşdə əsgərin vəzifələri.
§25.Əsgərin döyüşdə hərəkəti.
§26.Hücumda əsgərin hərəkəti.
§27.Müdafiədə əsgərin hərəkəti.

                   

 

                       V.Silahlar və atıcılıq hazırlığı.

§28.Kalaşnikov avtomatının quruluşu.
      -
      -
§29.Avtomatın natamam sökülməsi və yığılması.
      -
      -
§30.Patronun quruluşu və təyinatı.
§31.Avtomatın hissə və mexanizmlərinin işi.
      -
§32.Avtomatın təmizlənməsi,yağlanması və saxlanması.
      -
§33.Avtomata baxış keçirilməsi və onun atışa hazırlanması.
§34.Atışın mahiyyəti,güllənin başlangıc sürəti.
§35.Trayektoriyanın yaranması,güllənin uçuş traektoriyası.
      -
§36.Mindəbir düsturunun tətbiq olunması.

                     VI.Hərbi topoqrafiya.

§37.Kompas vasitəsilə üfüqün cəhətlərinin təyin edilməsi.
      -
§38.Günəşə və saata görə üfüqün səmtinin təyin edilməsi
      -
§39.Azimut istiqamətində hərəkət.
      -
      -

                    VII.Təhlükəsizlik və FH-da insanların            mühafizəsi.

§40.Fövqəladə hallar və onların təsnifatı.
§41.Təbii fəlakətlər və onların qısa xarakteristikası.
      -
§42.Fövqəladə xarakterli hadisələr zamanı əhalinin davranış qaydaları.    
      -
      -
      -
      -          
§43.Texnogen xarakterli hadisələr və onların qısa xarakteristikası.
§44.Mülki müdafiənin xəbərdarlıq siqnalları.

1

4

1
1
1
1


10

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1


9

1
1
1
1
1
1
1
1
1



11

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1





16

 1
  1 
 1
 1
  1
  1
  1
  1
  1
 1
1
1
1
1
1
1
  
  7

1
1
1
1
1
1
1

10


1
1
1
1

1
1
1
1
1

1









§1
§2 
§2
§3





 §4
§5
§6
§7
§8
§9
§10
§11
§12
§12




§13
§14
§14
§15
§15
§16
§16
§17
§17




§18
§19
§20
§21
§21
§22
§23
§24
§25
§26
§27







§28
§28
§28
§29
§29
§29
§30
§31
§31
§32
§32
§33
§34
§35
§35
§36



§37
§37
§38
§38
§39
§39
§39




§40
§41
§41
§42

§42
§42
§42
§42
§43

§44






                       Mövzuların adı və N-si

Saat
miqdarı

Tarix

Ev tapşırığı

XIa

XIb

I.Az.Res. SQ-nin Nizamnamələri.

§1.Bölük növbətçisinin vəzifələri.
§2.Bölük növbətçisinin növbətçilik yeri.
    -
§3.Saatdarın vəzifələri və fəaliyyəti.
    -
§4.Post və onun təchizatı.
§5.Postda saatdar silahının vəziyyəti.

                        II.Sıra hazırlığı.

§6.Silahla sıra üsulları və yeriş.
    -
    -
§7.Yerində silahla sıra üsullarının yerinə yetirilməsi.
    -
§8. Silahla yerində və yerişdə əsgəri salamlaşma.
    -
§9. Manqanın sıraları.
    -

                       III.Taktiki hazırlıq.

§10.Tanklarla və zirehli maşınlarla mübarizə.
      -
      -
§11.Mühəndis maneələri.
      -
      -
§12.Manqanın mövqeyinin mühəndis təhcizatı.
      -
§13.Kütləvi qırğın silahları işlənərkən və atəş hazırlığına  başlayarkən müdafiə qaydaları.
      -


                        IV.Silahlar və atəş hazırlığı.

§14.Kiçik kalibrli tüfəng.
      -
§15.Avtomatdan atəş qaydaları.
§16.Atəş verilən komandaların izah olunması.
§17.Avtomatdan atəş açarkən silah ilə davranma qaydası.
§18.Piyada əleyhinə qəlpələnən əl qumbaraları.
§19.Müdafiə xarakterli F-1 qəlpələnən əl qumbarasının təyinatı və quruluşu.
§20.Hücum xarakterli “RQD-5” qəlpələnən əl qumbarasının təyinatı və quruluşu.
§21.Kalaşnikov əl pulemyotunun (KƏP) quruluşu və xüsusiyyətləri.
§22.Darağa patron doldurulması və boşaldılması.
      -

               




 V.Təhlükəsizlik və FH-da insanların mühafizəsi.

§23.Nüvə silahının zədələyici amilləri.
      -
      -
      -
§24.Kimyəvi silah.
      -
§25.Bakterioloji(bioloji) silah.
      -
§26.Kütləvi mühafizə qurğuları.
      -
§27.Fərdi mühafizə vasitələri və onlardan istifadə edilməsi və köçürülmə tədbirləri.
      -
      -
      -
      -

                         VI.Tibbi biliklərin əsasları.

§28.İlk tibbi yardımın növləri və təşkili.
§29.Sarğı və sarğı qoymaq haqqında anlayış.
      -
§30.Qanaxmalar zamanı ilk tibbi yardım.
§31.Sınıqlar.
§32.Ürək-ağciyər fəaliyyətinin bərpa edilməsi qaydası.
§33.Yoluxucu (infeksion) xəstəliklər haqqında anlayış.
§34.Yanıq,günvurma və donvurma hallarında ilk tibbi yardım göstərmək qaydaları.
§35.Qarın nahiyyəsi,yuxarı və aşağı ətraflara sarğı qoyulması qaydaları.
     -
§36.Yaralanma və zəhərlənmə zamanı,ilk tibbi yardım göstərmək qaydaları.
      -
 §37.Başa və sinəyə sarğı qoymaq qaydaları.
      -
 §38.  Fərdi tibbi mühafizə vasitələri (FTMV).
      -





7

1
1
1
1
1
1
1

9

1
1
1
1
1
1
1
1
1

         10

1
1
1
1
1
1
1
1
1

1


11

1
1
1
1
1
1
1

1

1

1
1





        15

1
1
1
1
           1
1
1
1
1
1
1

1
1
1
1

16

           1
1
1
1
1
1
1
1

1

1
1

1
1
1
1
1





§1
§2
§2
§3
§3
§4
§5



§6
§6
§6
§7
§7
§8
§8
§9
§9



§10
§10
§10
§11
§11
§11
§12
§12
§13

§13



§14
§14
§15
§16
§17
§18
§19

§20

§21

§22
§22







 §23
§23
§23
§23
§24
§24
§25
§25
§26
§26
§27

§27
§27
§27
§27



§28
§29
§29
§30
§31
§32
§33
§34

§35

§35
§36

§36
§37
§37
§38
§38














Sumqayıt  şəhəri  Fars-ingilis  dilləri  təmayüllü  tam orta internat məktəbində  Hərbi-vətənpərvərlik  və  çağırışaqədərki  hazırlıq  işlərinin  təşkili  və  aparılmasına dair  CƏDVƏL.

S\S
Orta ümümtəhsil
Müəssisəsinin adı
Təhsil müəssisəsinin
Inzibati binasının vəziyyəti
Çağırışaqədərki hazırlıq kabineti və tədris(təlim) silah və sursatlarının saxlanma otaqları haqqında
Çağırışaqədərki hazırlıq rəhbərləri haqqında
Sıra təlimi meydanı və atıcılıq tirləri(var
Yoxdur)



Kabinetin mövcudluğu və sayı
Texniki vəziyyəti və tərtibatı
Saxlanc otaqlarının mövcudluğu və təlimata uyğun tərtibatı
Adı,soyadı və atasının adı
Təvəllüdü
Hərbi vəzifəsi
Vəzifəyə uyğunluğu

1.
Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam orta internat məktəbi
Təmirli
Mövcuddur
Qənaətbəxşdir
Təlimata uyğundur
Ramazanov Vasif
Ağalar
1975
Ehtiyyatda olan Baş Leytenant
Uyğundur
Mövcud deyil

Direktor:                          ............................

                                                             GÇH Rəhbəri:                            Ramazanov.V.A.