Hörmətli həmkarlarım, bu səhifədə siz, Gənclərin Çağırışaqədərki Hazırlığı fənninin tədrisi zamanı lazım olan rəhbər sənədlərlə tanış olacaq və onlardan faydalana biləcəksəniz.
ƏMRLƏR.
I.
Sumqayıt şəhər internat tipli gimnaziya üzrə
N-li
əmrdən çıxarış.
sentyabr 2016-cı il.
§
.
Məzmunu: GÇH
Fənninin tədrisinin başlanması və tədris ilində GÇH və hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsinin
keçirilməsi günlərinin təyin edilməsi haqqında.
Azərbaycan
Respublikası “Ümümi Hərbi Mükəlləfiyyət Haqqında” qanununun
və GÇH proqramının tələblərinin yerinə
yetirilməsi üçün
ƏMR EDİRƏM.
1.Məktəb üzrə GÇH fənninin tədrisinə 15 Sentyabr
2016-cı il tarixindən başlanılsın.
2.Məktəbin GÇH Rəhbəri V.A.Ramazanova tapşırılsın
ki, 13.09.2016-cı il tarixinə
qədər GÇH
fənninin tədris planını hazırlayıb təsdiqə versin.
3.GÇH Rəhbəri V.A.Ramazanov 2016-2017-ci tədris ili
üçün kompleks iş planını
hazılayıb 13.09.2016-cı ilə qədər
təsdiqə versin.
4.Bu tədris ilində hər ayın I,II,III həftələrinin
5-ci günləri GÇH Rəhbəri üçün hazırlıq günləri
, axırıncı
həftənin 5-ci günü isə metodiki gün qəbul edilsin.
Tədris işləri
üzrə direktor müavini həmin günlərə dərs planlaşdırılmasın.Hər ayın II həftəsinin
3-cü günü
“Yeniyetmə günü”,axırıncı həftənin 6-cı günü isə MM-yə hazırlıq günü qəbul
edilsin.
5. Fiziki tərbiyə müəllimlərinə tapşırılsın
ki,fiziki tərbiyə dərslərini GÇH dərsləri ilə sıx əlaqədə
keçsinlər.
6.GÇH fənnində geyim forması məktəbli forması qəbul
edilsin.
7.GÇH Rəhbəri V.A.Ramazanov məktəbdə “Gənc atıcı” və
“Sərrast atıcı” dərnəkləri yaratsın.
8.Məktəb kitabxanasının müdirinə tapşırılsın ki,GÇH
və hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsi üçün
“Azərbaycan
Ordusu” qəzetinə və “Hərbi bilik” jurnalına abunə yazılsın.
9.GÇH Rəhbəri
V.A.Ramazanov tağım və manqa(bölmə) komandirlərini təyin edib,əmrin
lahiyəsini
13.09.2016-cı ilə qədər təsdiqə versin.
10.Əmr bütün pedaqoji kollektivə və şagirdlərə elan
edilsin.
Məktəb direktoru: .................
II.
Fars-ingilis dilləri
təmayüllü tam orta internat məktəbi üzrə
N-Lİ əmrdən çıxarış.
sentyabr 2016-ci il.
§ .
Məzmunu: Tağım və manqa(bölmə) komandirlərinin təyin
edilməsi haqqında.
Gənclərin çağırışaqədərki hazırlığı
haqqında qanunun tələblərinə uyğun olaraq, GÇH fənninin,tibbi-sanitar
hazırlığının və sinifdənxaric tədbirlərin keçirilməsində, hərbi tapşırıqların
yerinə yetirilməsi üçün
ƏMR EDİRƏM.
1. XIa sinifi 1-ci tağım adlandırılsın. Tağım
komandiri Mirzəbəyov Zaur təyin
edilsin.Tağımda 2 manqa(bölmə)
yaradılsın.1-ci manqa komandiri Butdayev Qureyşin, 2-ci manqa komandiri Həsənov
Adil təyin edilsin.
2. Xa sinifi
2-ci tağım adlandırılsın.Tağım komandiri Əliyev Kənan təyin edilsin.Tağımda 3 manqa(bölmə) yaradılsın. 1-ci manqa komandiri Abdullayeva
Cahan,2-ci manqa komandiri Cəbiyeva Fidan, 3-ci manqa komandiri Nəbizadə Qəribxanım
təyin edilsin.
3.Xb sinifi 3-cü
tağım adlandırılsın.Tağım komandiri İsrafilov
İsmət təyin edilsin.Tağımda 3 manqa(bölmə) yaradılsın.1-ci manqa komandiri
Əliyev Amil,2-ci manqa komandiri
Sultanov İlqar,3-ü manqa komandiri Bünyatova Nigar təyin edilsin.
4. Məktəbin GÇH Rəhbəri,
fiziki hazırlıq müəllimi,tibb bacısı,pedaqoji heyət və digərləri, şagirdləri
bir yerdən başqa yerə apararkən, nizam-intizama riayət olunmasına nəzarət
etsin.
5. GÇH Rəhbəri şagirdlərə sırada və sinifdə yerlərini
tanıtsın və onları yerləşdirsin.
6. Tağım və manqa(bölmə) komandirləri GÇH Rəhbərinə
bütün tədbirlərdə kömək etsin.
7. Tağım və manqa(bölmə) komandirləri ilə
metodik məşqlər hər ayın axırıncı həftəsinin 3-cü günü qəbul edilsin və
keçirilsin.
8. Əmrin məzmunu X və XI sinif şagirdlərinə elan
edilsin.
Məktəb
direktoru: ................
III.
Fars-ingilis dilləri təmayüllü
tam orta internat məktəbi üzrə hərbi-vətənpərvərlik tərbiyəsinə aid məsləhət şurasının
yaradılması haqqında
N-li əmrdən çıxarış.
Sentyabr 2014-ci
il.
§ .
Məzmunu: 2014-2015-cü tədris
ili üçün məktəblilərin hərbi-vətənpərvərlik tərbiyəsinə aid
“Məsləhət
Şurasının” yaradılması haqqında.
Hərbi-vətənpərvərlik tərbiyəsi tədbirlərinin yerinə yetirilməsi üçün
ƏMR EDİRƏM.
1.Məsləhət Şurası
yaradılsın.
2.Məsləhət Şurası aşağdakı
tətkibdə təyin olunsun:
-Məsləhət Şurasının sədri: Əliyev.G.F.
Üzvləri:
-Tərbiyə işləri üzrə d/m: İsmayılov.S.S.
-GÇH Rəhbəri: Ramazanov V.A.
-Valideyn komitəsinin sədri:
-Uşaq və yeniyetmələr təşkilatının sədri:
Sultanova L.Q.
-Ehtiyyatda olan zabitlər: Əliyev.İ.K.;
İsmayılov.S.S.
-Müharibə veteranları: M-r Qurbanov E.C. , M-r Mahmudov T.R.
-MM və FH qərargahının nümayəndəsi: M-r
Abdullayev.N.K.
-Səfərbərlik və Çağırış Şöbəsinin nümayəndəsi:
Həsənov.N.
-Müəllimlər:Tağıyev.N.R.; Mütəllimov.N.R.
-Məktəblilər: Mirzəbəyov Zaur, Muradov Sübhan.
3.Məktəbin tərbiyə işləri
üzrə direktor müavini və GÇH Rəhbəri 10.09.2014-ci il tarixə qədər
məktəblilərin yaş xüsusiyyətlərinə görə hərbi-vətənpərvərlik
planını hazırlayıb “Məsləhət
Şurasında” müzakirədən keçirsin və təsdiqə
versinlər.
Məktəb
direktoru: .......................
IV.
Fars-ingilis
dilləri təmayüllü tam orta internat məktəbi üzrə 2014-2015-cü tədris ilində “Şahin” hərbi-idman oyununun keçirilməsi üçün hərbi-vətənpərvərlik
şurasının təşkil edilməsi haqqında
N-li əmrdən
çıxarış.
Sentyabr
2014-ci il.
§ .
Məzmunu:
“Şahin” hərbi-idman oyunu və hərbi-vətənpərvərlik tədbirlərinin
həyata
keçirilməsi üçün hərbi-vətənpərvərlik şurasının təşkili haqqında.
“Şahin” hərbi-idman və turizm oyunlarının
pedaqoji və metodiki
cəhətdən
təşkili məqsədilə
ƏMR EDİRƏM.
1. Hərbi-vətənpərvərlik
şurası aşağdakı tərkibdə təşkil edilsin:
-Şuranın sədri: Məktəbin direktoru Əliyev G.F.
-Müavin: tərbiyə işləri üzrə d/m İsmayılov.S.S.
-Baş məsləhətçi: GÇH Rəhbəri Ramazanov.V.A. (Atıcılıq,hərbi nizamnamələr,sıra təlimi və hərbi
topoqrafiya üzrə).
-İdman və turizm üzrə məsləhətçi: Fiziki tərbiyə
müəllimi Tağıyev.N.R.
- Hərbi-texniki hazırlıq üzrə məsləhətçi:
E.o.B.L-nt Əliyev İ.K.
-MM və FH üzrə: Məktəb MM qərargahının rəisi:
tədris hissəsi üzrə d/m Əsgərova Y.M.
-Tibbi-sanitariya üzrə məsləhətçi: Məktəbin
tibb işçiləri Tağıyeva Yaqut, Quliyeva Zəminə.
-Texniki hazırlıq üzrə məsləhətçi: E.o.B.L-nt
Əliyev.İ.K. Səfərbərlik və çağırış şöbəsinin
nümayəndəsi Həsənov N.
-Azərbaycan Silahlı Qüvvələri vətənin
keşiyində bölməsi:Tarix,insan və cəmiyyət müəllimi Məmmədova T.M.
2.Məktəbdə hərbi-idman və
turizm,”Şahin” hərbi-idman oyunlarının birgə qərargahı yaradılsın.
3. “Şahin” hərbi-idman
oyunlarının səmərəli təşkili və keçirilməsi üçün, sinif rəhbərləri,uşaq birliyi
təşkilatı ilə birlikdə,sentyabr ayında sinif iclslarında hər sinifdə tağım və
manqalar yaratsınlar və onların komandirlərini və döyüş qəzetinin redaktorunu
seçsinlər. “Şahin” hərbi-idman oyunu VIII və X sinifləri əhatə edir.
4. “Şahin” hərbi-idman
oyunlarının iştirakçıları üçün məşğələlər,birləşmiş qərargah tərəfindən
hazırlanmış plan üzrə oktyabrın 1-dən etibarən hər həftə keçirilsin.
5.Bazar ertəsi günü gənc hərbçilər günü elan edilsin.
Məktəbin direktoru: .........................
V.
Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam orta
internat məktəbi üzrə
№-li ƏMRDƏN çıxarış
.02.2014.
Sumqayıt şəhəri,Fars-ingilis dilləri təmayüllü
tam orta internat məktəbi üzrə “Şahin” hərbi-idman oyunlarının məktəbdaxili
,zona və final yarışlarının keçirilməsi haqqında
Sumqayıt şəhəri Gənclər və İdman Baş İdarəsi ilə Suumqayıt ŞTŞ-nin birgə
tədbirlər planına əsasən,böyüməkdə olan nəslin hərbi xidmətə
hazırlığında,şagirdlərin hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsində və fiziki
hazırlığında “Şahin” hərbi idman oyunlarının əhəmiyyətli təsirini
nəzərə alaraq
ƏMR EDİRƏM.
1. Sumqayıt Şəhər Təhsil Şöbəsinin 31 yanvar
2014-cü il tarixli 03/2 №-li əmri icra üçün qəbul edilsin.
2. ”Şahin” hərbi-idman oyununun məktəbdaxili yarışı 21
fevral 2014-cü il tarixlərdə məktəbin idman meydançasında keçirilsin.
3.Zonalar üzrə “Şahin” hərbi idman oyunu 13 mart 2014-cü il tarixlərdə qrafik üzrə şəhərin 22 №-li məktəbin idman meydançasında
keçirilməsi nəzərə alınsın.
4.Zonalar üzrə I-III yerləri
tutan “Şahin” komandalarının 28 mart 2014-cü il tarixdə N
saylı hərbi hissədə keçiriləcək şəhər birinciliyi (final) yarışında iştirakının
təmin edilməsinə dair əmr nəzərə alınsın.
5.Atıcılıq bölməsi üzrə (1 oğlan, 1 qız ) “Şahin”
komandasının yarışı 02.03.2014 il tarixlərdə saat 1000-dan 1400-dək
11 №-li məktəbin atıcılıq tirində keçirilməsi nəzərə
alınsın.
Əsas: Sumqayıt ŞTŞ-nin
31.01.2014-cü il tarixli № 03/2 əmri.
Məktəbin
direktoru: ........................
PLANLAR.
I.
“Təsdiq edirəm.”
Fars-ingilis dilləri təmayüllü
Tam orta internat məktəbinin
Direktoru ......................
Sentyabr 2014.
Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam orta internat məktəbinin GÇH Rəhbərinin
2014-2015-cü tədris ili üçün iş
PLANI.
S/S
|
Tədbirlərin adı
|
tarix
|
qeyd
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.
2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15. 16. 17. 18. |
GÇH Fənninin tədrisinin başlanması haqqında
əmrin lahiyəsinin hazırlanması.
Hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsi planını tərtib
edib təsdiqə vermək.
Yeni dərs ili üçün GÇH fənni üzrə həftəlik
plan tərtib etmək.
Yeni dərs ili üçün özünü hazırlıq planını
hazırlayıb təsdiqə vermək.
Tağım və manqa komandirlırini təyin etmək
haqqında əmrin lahiyəsini hazırlamaq.
“Cəsurlar” və “Şahin” hərbi-idman
oyunlarının təşkili və keçirilməsində iştirak etmək.
GÇH Rəhbərlərinin 1 günlük seminar məşğələlərində
iştirak etmək.
Təqvim planının tərtib və təsdiq etdirilməsi.
Çağırışa qədərki gənclərin hərbi qeydiyyata
götürülməsini təşkil etmək.
Dərslərə hazırlaşmaq.
Hərbi-idman və atıcılıq yarışlarının təşkili
və keçirilməsində iştirak etmək.
Şəhidlərə aid tədbirlərdə iştirak etmək.
Saatdarın vəzifələrini yerinə yetirmək üçün
yer düzəltmək.
GÇH Rəhbərlərinin 5 günlük seminar məşğələlərində
iştirak etmək.
Hər dərsin plan icmalını tərtib edib təsdiq
etdirmək.
2014-2015-cü tədris ilində yekun hesabatı
hazırlayıb təhsil şöbəsinə və hərbi komissarləğa təqdim etmək.
GÇH üzrə təlim proqramının qurtarması
haqqında əmrin lahiyəsini hazırlayıb təsdiq etdirmək.
“Cəsurlar” və “Şahin” komandaları ilə təlim
məşğələləri keçmək.
|
10.09.2014.
15.09. 2014.
12.09. 2014.
15.09. 2014.
15.09. 2014. il ərzində
il ərzində
15.09.2014. Noyabr-dekabr
il ərzində
il ərzində il ərzində il ərzində
avqust
il ərzində
iyun 2015.
iyun 2015.
il ərzində
|
GÇH Rəhbəri Ramazanov.V.A.
II.
“Təsdiq edirəm.”
Fars-ingilis dilləri təmayüllü
Tam orta internat məktəbinin
Direktoru ..........................
Sentyabr 2014.
GÇH Rəhbəri
V.A. Ramazanovun 2014-2015-cü
tədris ili üçün özünü hazırlıq PLANI.
S/S
|
Mövzuların adı
|
Icra vaxtı
|
Nə hazırlanmalı
|
qeyd
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
|
Fərdi hazırlıq,əqidə tərkibli siyasi fəaliyyətinin
mühüm hissəsidir.
Ümümqoşun döyüşünün əsasları.
Atıcı silahların hissələri.
Hərbi and vətənə sədaqət andıdır.
Xarici orduların kütləvi qırğın silahları.
Gənclərin öyrədilməsinin psixoloji xüsusiyyətləri.
GÇH-nin pedaqoji əsasları.
GÇH üzrə maddi texniki bazasının tam
yaradıldığı məktəbdə olmaq.
Şəhərin ən yaxşı GÇH Rəhbərinin dərsində
iştirak etmək.
Məktəbin ən təcrübəli müəlliminin dərslərində
iştirak etmək.
Hərbi xidmətə aid televiziya verilişlərinə
baxmaq.
Hərbi vətənpərvərliyə aid bədii kitablar
oxumaq.
Kinoya,teatra və muzeyə getmək.
Kalaşnikov avtomatı və pnevmatik tüfəngdən
atəş açmağın üsulları.
|
Sentyabr
Oktyabr
Oktyabr
Sentyabr
Oktyabr
Oktyabr
yanvar
il ərzində
il ərzində
il ərzində
il ərzində
il ərzində
il ərzində
dekabr
|
Referat
Dərs planı
Dərs planı
Plan icmal
Plan icmal
referat
referat
müşahidələr-dən çıxarış.
müşahidələr-dən çıxarış.
müşahidələr-dən çıxarış.
müşahidələr-dən çıxarış.
müşahidələr-dən çıxarış.
müşahidələr-dən çıxarış.
Plan icmal
|
GÇH Rəhbəri
Ramazanov.V.A.
III.
“Təsdiq edirəm.”
Fars-ingilis dilləri təmayüllü
Tam orta internat məktəbinin
Direktoru .....................
Sentyabr 2014.
Sumqayıt şəhəri
Fars-ingilis dilləri təmayüllü tam
orta internat məktəbi üzrə 2014-2015-cü tədris
ili üçün
hərbi vətənpərvərlik
tədbirlərinin keçirilməsi
PLANI.
S/s
|
Tədbirlərin adı
|
Icra vaxtı
|
icraçı
|
qeyd
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
|
“Şahin” və “Cəsurlar” hərbi-idman və turizm
oyunlarına rəhbərlik etmək üçün onların qərargah və komanda heyətlərini təyin
etmək.
Məktəbin bütün şagird kollektivini təntənəli
marşa hazırlamaq.
Dərs ilinin axırında məktəbdə hərbi vətənpərvərlik
tərbiyəsinə aid bayramın keçirilməsini təşkil etmək və bu haqda məktəb
direktorunun GÇH-na aid əmrini oxumaq.
Müharibə əlilləri,veteranları və şəhid ailələrinin
üzvləri ilə görüşlər təşkil etmək.
I-IV Siniflər üzrə:
-Məktəblilər Ümummilli Liderimiz H.Ə.ƏLİYEVin davamçıları və gələcəkdə vətənin müdafiəçiləridir.
V-VII Siniflər üzrə:
-H/h-lərin hərbi texnikası,hərbi sursatı,hərbi
qulluqçuların həyat və yaşayış tərzi,hərbi geyim formaları,fərqlənmə
nişanları və s.tanışlıq.
-Pnevmatik tüfəngin quruluşu və ondan atəş
açılması qaydalarının öyrənilməsi.
-Hərbi-idman oyunları elementlərinin
praktiki yerinə yetirilməsinin təşkili.
-“Cəsurlar” hərbi-idman və turizm
oyunlarında iştirak etmək üçün radist,istehkamçı,sanitar drujinaçı və kəşfiyyatçı
seçmək.
-Turizmdə iştirak etmək,onun istiqamətlərini
müəyyənləşdirmək,turistin arxa çantasını yığmaq və tonqal qalanmasında
iştirak etmək.
-Hərbi texniki və maraq kurslarının işində
iştirak etmək,”Vətən”,”Ana torpaq”,”Şəhidlərimiz”,”Qanlı Yanvar”,”Qarabağ həqiqətləri”,”Xocalı
faciəsi” mövzularında inşa yazdırmaq.
VIII-IX Siniflər üzrə:
-Ümummilli Liderimiz H.Ə.Əliyevin Az.Res. dövlət atributları haqqındakı sərəncamından
irəli gələn tələblərin yerinə yetirilməsi.
-Gənclərin “Qarabağ” müharibəsində iştirakı
mövzusunda keçirilən maraq kurslarında və mühazirələrində iştirak etmək.
-Milli Ordunun həyat tərzini əks etdirən
yaradıcı rəssamların rəsmləri ilə tanışlıq.
-Sistemli şəkildə h/h-lərdə hərbi
qulluqçularla,müharibə və əmək veteranları ilə görüşlərin təşkili.
-Kütləvi mühafizə dərnəklərinin və ordunun
gənc dostları qruplarının işində iştirak etmək.
-“Dəqiq nişançılar” normativlərinin yerinə
yetirilməsi üçün yarışların təşkili.
-Kiçik çaplı tüfəngin hissələrini öyrətmək
üçün təşkil edilən texniki maraq kurslarında iştirak etmək.
-Hərbi tətbiqi idman oyunları(əlbəyaxa
döyüş) yarışların keçirilməsi.
X-XI Siniflər üzrə:
-Respublikanın hərb və sülh siyasəti ilə
tanışlıq.
-Respublikamızın görkəmli hərbi xadimlərinin
tərcümeyi-halları ilə tanışlıq.
-Hərbi qulluqçuların həyat tərzi və
yaşayışı ilə tanışlıq.
-Orduda xidmət edən əsgər,zabit və
kursantlarla görüşün təşkili.
-X-XI sinif şagirdləri arasında hərbi-vətənpərvərlik
ruhunun gücləndirilməsinin təşkili.
-“Şahin” hərbi-idman oyunlarında iştirakın
təşkili.
-Hərbi-texniki müəssisələrin işi ilə
tanışlıq.
-H/h nümayəndələri ilə görüşdə iştirak etmək.
-Atıcılıq tirinin,hərbi kabinetin təkmilləşdirilməsində
və yenidən qurulmasında iştirak etmək.
-Şəhidlər haqqında söhbətlər aparmaq.
-Milli qəhrəmanlar haqqında söhbətlər
aparmaq.
|
Sentyabr
Sentyabr
May-iyun
il ərzində
Sentyabr
il ərzində
il ərzində
il ərzində
oktyabr
may
il ərzində
Oktyabr
il ərzində
aprel-may
il ərzində
il ərzində
il ərzində
il ərzində
il ərzində
sentyabr
il ərzində
il ərzində
il ərzində
il ərzində
fevral
il ərzində
il ərzində
may-iyun
il ərzində
il ərzində
|
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
Fiz.haz.R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
Sinif rəh.
Az.dili və
ədəbiyyat
müəllimi.
Direktor
GÇH R.
Şagird
şurası.
Sinif rəh.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
Sinif rəh.
GÇH R.
Fiz.haz.R.
GÇH R.
GÇH R.
Fiz.haz.R.
GÇH R.
GÇH R.
Tarix m.
t.i.ü.d.m.
GÇH R.
GÇH R.
Sinif rəh.
GÇH R.
Müəllim heyəti.
GÇH R.
Fiz.haz.R.
GÇH R.
GÇH Rəh.
GÇH R.
Təs.iş.ü.d.
Müavini
GÇH R.
Tarix m.
GÇH R.
Tarix m.
|
GÇH Rəhbəri Ramazanov.V.A.
IV.
“Təsdiq edirəm.”
Fars-ingilis dilləri təmayüllü
Tam orta internat məktəbinin
Direktoru .........................
Sentyabr 2014.
2014-2015-cü tədris
ili üçün hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsi
və sinifdənxaric
hazırlığın təşkilinə aid tədbirlər PLANI.
S/S
|
Tədbirlərin adı
|
Icra vaxtı
|
Icra edən
|
qeyd
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
|
Dərs ilinin başlanması ilə əlaqədar məktəblilərin
təntənəli düzülüşü;X sinifdə GÇH fənninin tədrisinə başlanması münasibətilə
direktorun əmrinin oxunması.
Söhbət:- Az.Res. SQ-nin tarixi ənənələri.
-II Dünya və Qarabağ müharibələri.Onların nəticələri.
-Az.Res. konstitusiyasında “Ümumi hərbi mükəlləfiyyət
haqqında” qanun.
-Oxumağa hara getməli? Mövzusunda söhbətlər.
Təntənəli yığıncaqlar.
Mövzular üzrə disputlar :
-Vətənin müdafiəsi uğrunda şəxsi məsuliyyəti
necə başa düşürük?
-Şəhid və Milli Qəhrəmanlarımızın
davamçıları olacağıq.
Hünər dərsləri:
-Həyatda həmişə qəhrəmanlığa yer var.
-Ataların yolu ilə.
Görüşlər:
-Ehtiyyata buraxılmış hərbi qulluqçular ilə;
-H/H-lərin nümunəvi əsgərləri ilə;
-Hərbi məktəblərin kursantları və müharibə
veteranları ilə.
“Mənim Vətənim” devizi altında təşkil
edilmiş gəzinti.
Gənc hərbçilər günü. “Şahin” hərbi idman
oyunlarının elanına uyğun məşğələ və yarışların təşkili və keçirilməsi.
Kinofilmlərin və jurnalların göstərilməsi.
“Xalqın etibarlı oğulları” kinojurnalı.
“Azərbaycan Ordusu” sənədli filmi.
Az.Res. SQ-nin yaranmasına həsr olunmuş tədbirlərin
xüsusi plan üzrə keçirilməsi.
Atıcılıq üzrə maraq kurslarının məşğələlərində
iştirak etmək.
Şagirdlərin GÇH Fənninin tədrisinin başa
çatması ilə hərbi idman bayramında iştirak etməsi üçün xüsusi planın
hazırlanması
“Şahin” hərbi idman oyunun final yarışının
keçirilməsinin təşkili.
|
15.09.14
17.09.14
17.09.14
il
ərzində
Hər cümə
il ərzində
sentyabr
oktyabr
noyabr
dekabr
26 iyun
il ərzində
aprel, may.
Fevral
|
Direktor
GÇH R.
Sinif R.
Direktor
GÇH R.
Sinif R.
Direktor
GÇH R.
Sinif R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
GÇH R.
Müəl.h.
GÇH R.
Direktor
GÇH R.
müəl.h.
GÇH R.
|
|
GÇH Rəhbəri Ramazanov.V.A.
V.
Azərbaycan
Respublikası Təhsil Nazirliyi.
Sumqayıt
şəhəri Fars-ingilis dilləri təmayüllü
tam orta
internat məktəbinin GÇH fənni üzrə
2014-2015-cü tədris
ilində X-XI siniflər üçün
Təqvim-tematik
Planı.
GÇH Rəhbəri Ramazanov.V.A.
Direktor .............................
|
Mövzuların adı və N-si
|
Saat
Miqdarı
|
Tarix
|
Ev
Tap.şırığı
|
|
Xa
|
Xb
|
|||
Giriş.
I.Dövləti müdafiənin əsasları.
§1.Az.Res. SQ-nin yaranma tarixi.
§2.Az.Res.SQ-nin qoşun növləri.
-
§3.Vətənpərvərlik anlayışı.Orden və medallar.
II.Az.Res.
SQ-nin Nizamnamələri.
§4.Az.Res. SQ-nin Nizamnamələri haqqında anlayış.
§5.Hərbi hissənin döyüş bayrağı.
§6.Hərbi and.
§7.Hərbi xidmətə çağırış.
§8.Sıravi əsgərin vəzifələri.
§9.Hərbi qulluqçuların rütbələri.
§10.Rəislər və tabe olanlar,böyüklər və kiçiklər.
§11.Əmr və sərancamların verilmə qaydası və
onların icrası.
§12.Hərbi intizam,rəğbətləndirmə və intizam cəzaları.
-
III.Sıra hazırlığı.
§13.Sıralar və onların idarə edilməsi.
§14.Yerində dönmələr.Yeriş.
-
§15.Yerişdə dönmələr.
-
§16.Silahsız,yerində və yerişdə əsgəri
salamlaşma.
-
§17.Sıradan çıxma və rəisə yaxanlaşma.
-
IV.Taktiki hazırlıq.
§18.Taktika.
§19.Müasir ümümqoşun döyüşü.
§20.Motoatıcı manqanın təşkili və döyüş imkanları.
§21.Motoatıcı manqanın yürüş və döyüş nizamı.
-
§22.Döyüşün təminatı.
§23.Manqanın idarə edilməsi.
§24.Döyüşdə əsgərin vəzifələri.
§25.Əsgərin döyüşdə hərəkəti.
§26.Hücumda əsgərin hərəkəti.
§27.Müdafiədə əsgərin hərəkəti.
V.Silahlar və atıcılıq hazırlığı.
§28.Kalaşnikov avtomatının quruluşu.
-
-
§29.Avtomatın natamam sökülməsi və yığılması.
-
-
§30.Patronun quruluşu və təyinatı.
§31.Avtomatın hissə və mexanizmlərinin işi.
-
§32.Avtomatın təmizlənməsi,yağlanması və
saxlanması.
-
§33.Avtomata baxış keçirilməsi və onun atışa
hazırlanması.
§34.Atışın mahiyyəti,güllənin başlangıc sürəti.
§35.Trayektoriyanın yaranması,güllənin uçuş
traektoriyası.
-
§36.Mindəbir düsturunun tətbiq olunması.
VI.Hərbi
topoqrafiya.
§37.Kompas vasitəsilə üfüqün cəhətlərinin təyin
edilməsi.
-
§38.Günəşə və saata görə üfüqün səmtinin təyin
edilməsi
-
§39.Azimut istiqamətində hərəkət.
-
-
VII.Təhlükəsizlik və FH-da insanların mühafizəsi.
§40.Fövqəladə hallar və onların təsnifatı.
§41.Təbii fəlakətlər və onların qısa
xarakteristikası.
-
§42.Fövqəladə xarakterli hadisələr zamanı əhalinin
davranış qaydaları.
-
-
-
-
§43.Texnogen xarakterli hadisələr və onların qısa
xarakteristikası.
§44.Mülki müdafiənin xəbərdarlıq siqnalları.
|
1
4
1
1
1
1
10
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
9
1
1
1
1
1
1
1
1
1
11
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
16 1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
7
1
1
1
1
1
1
1
10
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
§1
§2
§2
§3
§4
§5
§6
§7
§8
§9
§10
§11
§12
§12
§13
§14
§14
§15
§15
§16
§16
§17
§17
§18
§19
§20
§21
§21
§22
§23
§24
§25
§26
§27
§28
§28
§28
§29
§29
§29
§30
§31
§31
§32
§32
§33
§34
§35
§35
§36
§37
§37
§38
§38
§39
§39
§39
§40
§41
§41
§42
§42
§42
§42
§42
§43
§44
|
||
Mövzuların adı və N-si
|
Saat
miqdarı
|
Tarix
|
Ev tapşırığı
|
|
XIa
|
XIb
|
|||
I.Az.Res.
SQ-nin Nizamnamələri.
§1.Bölük növbətçisinin vəzifələri.
§2.Bölük növbətçisinin növbətçilik yeri.
-
§3.Saatdarın vəzifələri və fəaliyyəti.
-
§4.Post və onun təchizatı.
§5.Postda saatdar silahının vəziyyəti.
II.Sıra hazırlığı.
§6.Silahla sıra üsulları və yeriş.
-
-
§7.Yerində silahla sıra üsullarının yerinə
yetirilməsi.
-
§8. Silahla yerində və yerişdə əsgəri salamlaşma.
-
§9. Manqanın sıraları.
-
III.Taktiki hazırlıq.
§10.Tanklarla və zirehli maşınlarla mübarizə.
-
-
§11.Mühəndis maneələri.
-
-
§12.Manqanın mövqeyinin mühəndis təhcizatı.
-
§13.Kütləvi qırğın silahları işlənərkən və atəş
hazırlığına başlayarkən müdafiə
qaydaları.
-
IV.Silahlar və atəş
hazırlığı.
§14.Kiçik kalibrli tüfəng.
-
§15.Avtomatdan atəş qaydaları.
§16.Atəş verilən komandaların izah olunması.
§17.Avtomatdan atəş açarkən silah ilə davranma
qaydası.
§18.Piyada əleyhinə qəlpələnən əl qumbaraları.
§19.Müdafiə xarakterli F-1 qəlpələnən əl
qumbarasının təyinatı və quruluşu.
§20.Hücum xarakterli “RQD-5” qəlpələnən əl
qumbarasının təyinatı və quruluşu.
§21.Kalaşnikov əl pulemyotunun (KƏP) quruluşu və
xüsusiyyətləri.
§22.Darağa patron doldurulması və boşaldılması.
-
V.Təhlükəsizlik və FH-da insanların mühafizəsi.
§23.Nüvə silahının zədələyici amilləri.
-
-
-
§24.Kimyəvi silah.
-
§25.Bakterioloji(bioloji) silah.
-
§26.Kütləvi mühafizə qurğuları.
-
§27.Fərdi mühafizə vasitələri və onlardan istifadə
edilməsi və köçürülmə tədbirləri.
-
-
-
-
VI.Tibbi biliklərin əsasları.
§28.İlk tibbi yardımın növləri və təşkili.
§29.Sarğı və sarğı qoymaq haqqında anlayış.
-
§30.Qanaxmalar zamanı ilk tibbi yardım.
§31.Sınıqlar.
§32.Ürək-ağciyər fəaliyyətinin bərpa edilməsi
qaydası.
§33.Yoluxucu (infeksion) xəstəliklər haqqında
anlayış.
§34.Yanıq,günvurma və donvurma hallarında ilk
tibbi yardım göstərmək qaydaları.
§35.Qarın nahiyyəsi,yuxarı və aşağı ətraflara
sarğı qoyulması qaydaları.
-
§36.Yaralanma və zəhərlənmə zamanı,ilk tibbi
yardım göstərmək qaydaları.
-
§37.Başa və
sinəyə sarğı qoymaq qaydaları.
-
§38. Fərdi tibbi mühafizə vasitələri (FTMV).
-
|
7
1
1
1
1
1
1
1
9
1
1
1
1
1
1
1
1
1
10
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
11
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
15
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
16
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
§1
§2
§2
§3
§3
§4
§5
§6
§6
§6
§7
§7
§8
§8
§9
§9
§10
§10
§10
§11
§11
§11
§12
§12
§13
§13
§14
§14
§15
§16
§17
§18
§19
§20
§21
§22
§22
§23
§23
§23
§23
§24
§24
§25
§25
§26
§26
§27
§27
§27
§27
§27
§28
§29
§29
§30
§31
§32
§33
§34
§35
§35
§36
§36
§37
§37
§38
§38
|
Sumqayıt şəhəri Fars-ingilis
dilləri təmayüllü tam orta internat məktəbində Hərbi-vətənpərvərlik və
çağırışaqədərki hazırlıq işlərinin
təşkili və aparılmasına dair CƏDVƏL.
S\S
|
Orta ümümtəhsil
Müəssisəsinin adı
|
Təhsil müəssisəsinin
Inzibati binasının
vəziyyəti
|
Çağırışaqədərki
hazırlıq kabineti və tədris(təlim) silah və sursatlarının saxlanma otaqları
haqqında
|
Çağırışaqədərki
hazırlıq rəhbərləri haqqında
|
Sıra təlimi
meydanı və atıcılıq tirləri(var
Yoxdur)
|
|||||
Kabinetin
mövcudluğu və sayı
|
Texniki vəziyyəti
və tərtibatı
|
Saxlanc
otaqlarının mövcudluğu və təlimata uyğun tərtibatı
|
Adı,soyadı və
atasının adı
|
Təvəllüdü
|
Hərbi vəzifəsi
|
Vəzifəyə
uyğunluğu
|
||||
1.
|
Fars-ingilis dilləri
təmayüllü tam orta internat məktəbi
|
Təmirli
|
Mövcuddur
|
Qənaətbəxşdir
|
Təlimata uyğundur
|
Ramazanov Vasif
Ağalar
|
1975
|
Ehtiyyatda olan
Baş Leytenant
|
Uyğundur
|
Mövcud deyil
|
Direktor: ............................
GÇH
Rəhbəri: Ramazanov.V.A.